ІМ-День-захисників-і-захисниць (1).pdf
Adobe Acrobat Document 303.1 KB
Світогляд людини закладається в закладі освіти. Тут формується особистість, її громадянська позиція та професійні якості. Школа для дитини – це не просто дім знань із предметів, а дім, де дають освіту для життя.
Концепція НУШ залишила виховний момент в освіті, задекларувавши, що школа буде не лише навчати, але й «формувати ціннісні ставлення і судження, які слугують базою для щасливого особистого життя та успішної взаємодії з суспільством». Розробники концепції аргументували це тим, що найосвіченіша людина може стати злочинцем, якщо не поділяє загальнолюдські цінності.
Виховний процес тепер побудований таким чином, що:
  1. Виховання особистості ґрунтується на принципах прищеплення:
  • морально-етичних складових, таких як  гідність, чесність, справедливість, турбота, доброта, милосердя, екологічна культура, толерантність, повага до життя, повага до себе та інших людей;
  • соціально-політичних складових, таких як свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність;
  • Виховний план роботи на рік складається з урахуванням дитячої ініціативи та ідей.
  • Цінності гуманізму прищеплюються через конкретні дії.
  • Дисциплінарні прочуханки, публічна критика із залученням однокласників — це не виховні моменти, Вчитель НУШ – людина, яка надихає вчитися. Розуміє, приймає і допомагає іншим прийняти особливості кожної дитини. Не критикує, а підказує. Не заганяє у рамки, а допомагає розгледіти таланти. Це партнер дитини й батьків, який допомагає учню навчитися тому, що допоможе почуватися вільно й щасливо у дорослому житті.
Україна - наша Батьківщина
Правила для учнів.pdf
Adobe Acrobat Document 108.4 KB